Kızlar 6 haftalık gebeyim kaç gündür kanamam vardı düşük riskim vardı bu günde aşırı ağrım oldu kanamam arttı Dr a gittim tekrar kese 2 cm aşagiya kaymış dedi rahim kasılıyor dedi ve iğne yaptı progestan dozu 2 idi 3 e cikardi kasilmalar için fitil verdi
2 gün sonra tekrar gel dedi ne yapmamı önerirsiniz yukarı cikmasi için uzanıp ayakları havaya dik diyenler oldu ama bilmiyorum ne yapacağımı masaj falan mı ne önerirsiniz böyle olupta bir şey yapıp işe yarayan duydunuz mu