Elifmstf555 evet evet o fiyata yapıyor sanırım doğumdan bir kaç hafta önce kağıt veriyorlarmış indirimli gibi bir şey o kağıdı kaybedersen 12 civari ödüyorsun gibisine söylüyordu. Bizde 34+3deyiz Samsunluyu tokatta yaşıyorum burda olacak inşallah doğumum medicalde 10.300falan diyorlar 🥹😂