aseellllll bu olaya benzer bişey bende yaşadım maalesef sonlandırmak durumda kaldım. Hocalara sorduk, danıştık önce anne sağlığı denildi. Bebek benimle kalsaydı karnımda ölebilirdi beni zehirleyebilirdi, rahmime zarar verebilirdi ve hamileliğim diğer hamilelere göre çok daha zor geçicek denildi. İnsan hiçbir şekilde konduramıyor ama herşey Allahtan iyi düşün iyi karar ver 🤲🏻