femme nurgulakdas27 bennnn🤚🤚🤚 suyum fazla yani sınırda dedi suanda yükselişe geçmiş sebebi de gebelik şekeri 2 gündür diyetteyim 22 haftam bitti Siz kaç haftaliksiniz
Lina-Annesi nurgulakdas27 benimde yükselmişti ilaç verdi doktorum kullandim düzene girdi. Erken doğum riskim oldu evet
nurgulakdas27 femme 24+3 oldum ben açlık tokluk şekerim de normal çıktı ama su fazla anlamadım bende. Bu ikinci doğumum olacak. Bu gebeliğim çok zor geçiyor
nurgulakdas27 Lina-Annesi Çarşamba kontrolüm bakalım normale döndü mü suyum yoksa bende ilaç kullanacak mıyım
femme Lina-Annesi size ne ilacı verdiler acaba Benimde suyum sınırda cikiyor ama bende gebelik şekeri çıktığı için doktor ondan kaynaklandığını söyledi Diyet verdi 10 gün eğer beceremezsem aksamlari tek doz insülin vericekmis
femme nurgulakdas27 detayliya girdiniz mi peki ? Benim açlık 110 tokluk 217 cikti kesin olarak gebelik şekeri dendi Bazen su fazlaliginin sebebi bilinmiyor . Eger şeker fazla kilo ve bebekte detayli da bi sorun yoksa sebebi ni anlamıyorlar Insallah zamanında gelirler
nurgulakdas27 Lina-Annesi Şuan bende bu mevcut karnım çok sertleşiyor en ufak hareketim de. Ve yataktan sağdan sola dönerken aşağıdan ağrı hissediyorum
nurgulakdas27 femme detaylı da suyumun fazla olduğu söylendi. Açlık da tokluk da normal çıktı benim. Sınır da falan da değildi. Bilmiyorum ki çarşamba öğreneceğim
nurgulakdas27 femme İlaç vermedi şekerim normal çıkınca ama benim kafama takıldı su fazlalığı ve ağrılar falan ilk gebeliğim de yaşamadığım için. Çarşamba günü belli olacak bakalım su normale döndü mü yoksa ilaç tedavisi mi
femme Lina-Annesi baktimda kas iskelet ağrısı vs vs bisiler diyor bu ilaç için 🙄🙄 neyse artık teşekkür ederim size iyi gelmesi güzel olmuş bizde diyet ile çözücez insallah 🌸