Merhaba bende yaşadım çok kötü sabahları ellerim asla tutmuyordu telefonu bile tutamıyordum elimle magnezyum vermişti doktorum doğuma kadar çektim malesef inşallah sizinki geçer doktorunuza sorun birde ben bu avuca alıp sıkılıp bırakılan toplar varya onlardan almıştım sabahları uyandığımda onu sıkıyordum uyuşma geçene kadar bi deneyin yumruğunuzu sıkıp bırakın kan verirken yaptığımız gibi biraz iyi geliyor geçmiş olsun