Cansuuzuz evet olur malesef.. cunku bebek sizin midenizdeki yemeklerden degil kaninizdan besleniyo.. benimde degerlerim cok dusuk 36 haftaligim insallah sikinti olmadan dogururm.. Allaha emanet artik. Ama ben cok ihmal ettim. Gecen arkadasin dusuk cikti boyle doguramazsin kan vermemiz lazim dediler kiz 1 haftada kan icin ne faydaliysa yapti pekmezler suruplar bi suru takviyeler icti bir anda normalinde ustune cikmis kani. Istikrarli dogal seyleri kullnirsaniz su zehir ilaclardanda kurtulursunuz. Cunku ilaclar hucreye yapisarak kan degerlerini arttirir. E sizde zaten kan az nasil hucreye yapissin.. haliyle surec uzuyor 4,5 ay anca yukseltirsiniz yani. Istikrarliysaniz benim gibi degilseniz dogal yollardan kan yapici seyler yiyin icin max bi kac haftada sonuc alirsiniz