İyi akşamlar normalde çam sakura devlet hastanesi takipliyim 37 haftalık gebeyim 2 gündür adet agrısı gibi sancım oldugu ve bebek sanki rahme baskı yapıyor gibi oldugu için özele muayene olmaya gittim az önce devlette çatı muayenesi yapılmamıştı özelde yapıldı çatın dar normal dogum yaparsın ama çok dikişin olur ve zorlar dedi doktor böyle söylenip normal dogum yapan var mı acaba? Korktum şahsen