111Anneolmak Herkese iyi geceler 😴 Kızlar şimdi benim yumurta toplama işleminden 5 gün sonra adet oldum . Fakat ikinci adetim bugün gelmesi gerekiyordu hala yok . Göğüs ağrısı vs o da yok . Gecikme normal mi sizce ?