KayraVeAnnesi_06 Kızlar merhaba , 3 aylık bebeğim var erken sünnet yaptırmak istiyorum . Ankara da önerebileceğiniz veya memnun kaldığınız hastane var mı , Yardımcı olabilir msnz ?
Ftmcgdms KayraVeAnnesi_06 deva tıp merkezi Ali Akkaya canım ben ilk oglumu onda yaptırdım çok memnun kaldım kuzenim arkadaşlarımda hep orada yaptırdı şimdi iki aylık oğlum var inşallah gene ona gidicez tavsiye ederim
Deletedmom_69 Ilgın poliklinik onursal yıldız ve Ali Osman köksal çevremde bu iki doktora sünnet ettiripte memnun kalmayan hiçbir arkadaşım yok. Benimde oğlum olacak bende ikisinden birine götürmeyi düşünüyorum
KayraVeAnnesi_06 Ftmcgdms Deva yı bende duydum çevremde yaptıranlar olmuştu . Çok teşekkür ederim 🙏🏻🌸
Ftmcgdms uzaydanbirisi ben yaptirali çok oldu 2019 ta yaptirmistim büyük oğlumu en son bir kaç ay önce yaptıran bir tanıdığım 1500 2000 civarı demişti galiba arayıp sorarsanız bilgi verirler