ilgihazaal Canskndmr zencefilli hazir ihlamur ictim hastayken dr icine bal ve cubuk tarcin at demisti
cicek52 Canskndmr bende içiyorum sürekli ıhlamur yeşil çay. Bir fincanı geçmeyecek şekilde. Çok şükür bir sıkıntı olmuyor
ilgihazaal Canskndmr zaten neyden kaygilanmiyoruz ki bu dönemde 😁😁 yesilcay adacayi icilmemeli diye biliyorum
Buseaelisa Bende içtim bir zararı olmadı ballı limonlu ve karabiberli ılık su da boğazı yumuşatıyo onu da deneye bilirsiniz