Nanelimonn Ayağıma sandalye vidası minik bir çizik yaptı. Hafif iğne ıncelıgı kadar kanama oldu minik bu akşam . Sandalyenın pufunun ıcınde oldugu ıcın cok bellı degıldı ama bıraz bakmaya calıstım paslı degıldı sankı. Sımdı ben tetanos asısı olmalı mıyım. Basına boyle bır durum gelen var mı ?
bitterciko Nanelimonn görümcem minicik bir bıçak çiziğinden ayağının kesilme noktasına geldi . O gündür ben korkarım bu işlerden
noluyosanagenemiross bitterciko ay evet ya bende 24 haftalık hamileyim annem anlattı geçen gün kadının ayağına paslı vida yırtmış herhalde kadının bacağını almak zorunda kalmışlar en sonunda bende bu korku ile gittim hemen oldum aşımı yoksa çoğu insan olma diyip duruyordu bana
Serra3434 bitterciko sen korkuyo olabilirsin de kadini niye korkutuyosun yazik gunah ya hamile panik yapr biyerine bisey olur biraz dikkatli yazilar yazin Allah askina
Nanelimonn noluyosanagenemiross işk üç ay içinde aşı yapılmıyor diye duymustum ben henuz 9 haftadayım .napıcam ya
Mericylmz Nanelimonn 20. Haftadan sonra tetonoz oluyosun bende 22 haftalığım olmadım aşkı paslı olmadığı sürece sorun yok korkma aşı da olmayacağım doktorum önermiyor şuan
noluyosanagenemiross Nanelimonn gününü bekle canım bişey olmaz bende 10 senedir olmamışım aşı falan hiç bişey günüm gelince oldum
Nanelimonn bitterciko ama bende sureklı evde elımı keserım salata yaprken vs rendelerim hatta. Paslı da değiller
Betulaa Benim çöpteki jilet kesti doktora gittim yaraya baktı gerek duymadı , antibiyotik krem falan verdi, bence sizde doktora gidip gösterin onlar yönlendirsin sizi
Nanelimonn Betulaa doktor dediki zaten olacaktın 20. Haftada simdi ol dedı dun aksam. Ama ilk üç ay bebegın bır cok seyı sınır sıristemı organları herseyı yenı olusuyor yada daha olusumunu bıle bıtırmeden bu şekılde ası olmak bana rısklı gelıyor. Cunku bazı doktorlar rısklı dıyor. Ama tetanos da rısklı bısey. Sonra çiziğe bakıyorum minicik bişey hatta kapndı bile. Bir günde. Ama içim içimi yedi bitirdi .