Smysmysmy1 pinkioctober Deniz hep hayalini kurduğum bir isimdi o kesin olacak ama yalnız mı yoksa ikinci isimle mi bilemiyorumm 🙈🙈 Vera’yı da çok beğeniyorum ama yalnız olmaaaz 🤦🏼♀️😊