Beyazeller kaplı atletlerden hiç memnun kalmadım asla tavsiye etmiyorum kaplı olmayan normal penye atletini bulabilirsen çok daha kullanışlı olur sütyenlerde de kaplı olmayanlardan almıştım çok uzun süre kullandım aşırı kurtarıcı rahat oluyor defactonun iç giyim bölümünden almıştım