kbrayksel_ ben ilk dogumumu 3 temmuzda yapmıştım canım inanılmaz sıcak oluyor. Ben sezeryan doğum yapmıştım yarım kollu gecelik giymiştim ilk gün tuvalete girip cikarken daha rahat olmuştu dikiş yerim açısında da. Yürümek için kalktığımda sabahligim vardı onu taktım. 2. Günde ince yazlık uzun kollu pijema tercih etmiştim. Eve gelir gelmez de şortlu tsortlu pijemayi çekmiştim 😂 2. Hamileliğim gene Haziran sonu temmuz başı oluyor aynı şekil tercih edicem