Tuba4629 İyi günler kızlar sekiz haftalık hamileyim üç gün önce başta kahverengi sonra bi kaç damla şeklinde kırmızı leke geldi çok değildi, devletin aciline gittik gece olduğu için mecburen doktor çok sinir bozucu umursamazdı düşük tehliken var dedi progestan hap filan yazdı , kanama var mı dedim az var dedi, ertesi gün kendi doktoruma gittim özelde duyunca hemen muayene etti kalp atışlarını dinletti bebeğimin kafasını ellerini gösterdi kesede bi kanama yok anormal bi durum yok ama yinede kan geldiği için önlem olarak ıstırahat etmen lazım bi hafta eğer çalışıyprsan dedi rapor yazdı, ve progestan iğne yazdı, ilacın prospektüsüni okuyunca fazla almakta tehlikeliymiş düşük riski olmayan gebelerin kullanmaması gerekiyormuş olanlarda da kanama geçene kadarmış, o günden sonra lekelenmem olmadı daha hapı bi defa yuttum daha yutmadım ipnem üç günde bir daha sonra haftada bir gün olacak acaba hapı yutmasam mı lekelenme yok çünkü daha riskli olur diye endişeleniyorum, ve herkeste oluyormuşbu durum teyzem dede olduğunda hapı hiç yutmamış bile kızı oldu .siz neler dersiniz
ozlemkrts Tuba4629 doktor sonuçta bu ilacı vermiş tabikide kullanman gerekiyor teyzende bişey olmadı diye sendede olmıcak diye bişey yok doktor uygun görmüş ki vermiş