Solinamin ben asla içemezdim başlarda da doktorum 1 tane içebilirsin demişti ben içmiyordum yaaa ki mide yanmalarım başlayana kadar doktoruma sorduğumda günde 1 tane zaten öneriyoruz mide yanman çok oluyorsa 2 tane de içebilirsin zararı olmaz demişti ömrümde içmediğim sodayı 2 ayda içtim diyebilirim 🤗😅