Nslhn15 (39+6) kızlar sizce hastaneye doğum sonrası içmek için süt arttırıcı çay veya galactago gibi bişeyler almak gerekirmi alan kullanan varmıdır . Yoksa ilk hafta gectikten sonra sütüm gelmezsemi gidip alsam?
Acemimum Nslhn15 ben suan 36 dayım bugünden itibaren hergün içmeye başlıcam süt arttırıcı çay içmeye baya iyi oluyormş
Ytmz Normal fogumda sutun gelir zatrn canim bebek emdikce olmazsa alirsin bol su pekmez rezene falan ic eminim sutun olacaktir ben hic sut attirici icecek kullanmafim cok sukur sutun yeterliyse gerek yok bence
Nslhn15 Ytmz aynen öyle yapayım o zaman peki sağma makinasına gerek varmı acaba? Bebek emmedigi zaman gögsünü alıstırmak için al diyenleri gördüm burada
yesimmmmm Nslhn15 kardeşimin eşi doğum yaptı 1-2 gün neler çektik gelsin diye ağlaya ağlaya. Pompayla sağdık arada kanallar açılsın diye. Gerisi bol su :)
Nslhn15 Acemimum bende evde hurmalı tahinli smoothieleri yapıyorum ahududu yapragı cay ada cayı ama süt için özellikle yapılan bi çayı alsammı kararsız kaldım :)