AsyAyse bebeklerimveben_ @Mrvctn ben hiç içemiyorum çok bulantı yapıyor. Doktorun yeniden kan tahlili istedi bir umut değiştirir inşallah
Balbebek012 bebeklerimveben_ aç karna içersen kabız tok karna içersen ishal yapıyır kabız olmak yerine ishale razı olduğumdan tok içiyorum hep yalnız böyle yapan decavit değil gyno ferro
Mrvctn İlk kullandığım zamanlarda yapmıştı 7.ayıma gireceğim bu sefer de kabızlık başladı normalmiş doktorum öyle söyledi
miraninannesi_ Bıktım kullanmaktan gerçi bütün ilaçlardan bıktım ishal yapmıyor bana ama ilk başlarda olmuştu acaba ondanmıydı :)
FatmaAselinAnnesi_60 bebeklerimveben_ şuan halen devam ediyor 4 gün iyi oluyor yine devam ediyor bn de anlamadım
Arzum_87 Ben 4 aydan beri kullanıyorum şuan 35 haftalığız. İshal olmadım. Hatta gyno Ferro içmeyi unuttuğum da Kabız olacak gibi oluyorum. Bana çok iyi geldi. Çok rahat dışkılıyorum, çok memnunum 🤭💜
Cnsukckk cerenaypay Ayni belirtileri bendede yapti malesef 3 gundur filan iciyorum gayet iyiydim normalde ama 3 gundur bulanti halsizlik sureklk uyumak istiyorum 5 bucuk aylik hamileyim
Btlabk Ben normalde feramat kullanıyordum gyno ferol sanola gectim gece 3 de içtim mide bulantısı yaptı 😞ilaçtan mı bendenmi anlamadım 6 aylık hamileyim
Mrvctn minikmelegim_ en fazla 3 tane içilebiliyor dedi doktorum 4 olmuyormuş , gece yatmadan 2 tane sabah uyanınca 1 tane içince bana anca fayda etmişti
Arzum_87 minikmelegim_ Günde 1 adet. Aç karnına ilaç sonrası 2 saat sür ve süt ürünleri tüketmiyorum. Emilimi arttırması açısından bu şekilde kullanılmalı.