EyAs Hanımlar memnun musunuz acaba. Yarın gidip alcam ama kararsız kaldım. Kullanışlı mi çekim gücü vs nasıl?
Tbayram EyAs ben çok memnunum kablolu olan da toz torbasız, yeni aldığım kablosuz dikey süpürgem de. Şuan dikey olanı kullanıyorum her gün ve inanır mısınız bu kadar toz olduğunu bilmiyordum evde. bunları kullanıyorum
Mommy61 EyAs ben çok memnunum yıkaması boşaltması bana daha hijyenik geliyor, filtresini bile yıkıyorum
Aynenkanka EyAs kablolu düşünüyorsan eğer İkisi de mükemmel. Ben philips kullanıyorum, annem bosch. Bosch daha sessiz çalışıyor ikisinin de çekim gücü muazzam çok tavsiye ederim👍🏻👍🏻 Kablosuz düşünüyorsan da tartışmasız Dyson. Her serisi olur fark etmez
Mommy61 EyAs ben arnica almıştım çok orta sekment bi şey ama ona rağmen iyiydi, genel olarak iyi bi şey arıyorsan philıps öneriyorlar