Alpmoms bende 17.haftamdayim bende de var o sorun afedersin yaparkende baya zorlanıyorum bugün kontrol günüm vardı doktora söyledim magnezyum ilacı verdi istersen doktoruna söyle canım ilaç versin kabızlık zararlı olabiliyormus kese yırtılabilir zorlandgnda gbi bir şey söyledi doktoruna danış canım mutlaka