KaderAdnan rennie duo şurubunu veriyor bana doktor çok iyi geliyor çok fazlaydı bi kaşık içiyorum hiçbişey kalmıyor bence doktoruna danışıp eczaneden al başka hiçbişey işe yaramadı bende ne var ne yok denedim
Asiyebsrn 38 haftalik oldum hala var fena sekilde hemde cocuk buyudukce baski yapiyo ve iyice yaniyo midem soda ve kabuklu elma ye bence baska turlu gecmiyo :)
SemihBesteYaln 35. Haftadayım hala var 😓😓😓 gaviscon kullanıyordum şimdi doktor değiştirdi bu sefer de Rennie die verdi ama sadece anlık rahatlama var 1 yada 2 saat sonda aynı şekilde devam 😤😤😤