Gizzgzz Yazmelegi_ zamann su gibi akıp geçiyor merak etme sen ben nasıl bu kadar kaldı diye hayret ediyorum
Gizzgzz Yazmelegi_ aman Bi süre daha kalsın da içerde benim de korkum hemen gelmesi çünkü eşyalarını hazırladık tetikte bekliyoruz :)
Gizzgzz Yazmelegi_ yok erken doğum riski var ben de ama çok heyecanlı risk olmasa korkmazdım galiba keyfini çıkarırdım inşallah bir an önce bu zamanlara gelip keyifli bir dönem geçirirsin
Sumeyye2558 Songul_33 Hayırlı akşamlar,2.dogumum sezeryan olucak kaç haftalıkken alıyorlar doğuma,bilginiz varmı?
Songul_33 Sumeyye2558 Büyük ihtimalle 39. Haftada alıyorlar sezeryana çünkü tamamen tamamlamış oluyor bebek gelişimini kaka yapma ya da kordona dolanma ihtimali oluyor daha fazla beklediği zaman. Anne ve bebeğin sağlığı için işte.