hellomami Kızlarım 20. Haftadan kan sonuçlarım yüksek cıktı ast alt ve crp yüksek cıktı yaşayan varmı neden olabilir??
GulserenKY hellomami Karaciğer ve safrayla ilgili diye biliyorum. Crp de enfeksiyon oluyor idrar yolunda. Cok mu yüksek değerleriniz
Bahrr hellomami 22. haftaydı galiba yüksek çıktı vitamin kan ilaçlarını bıraktım yememe dikkat edip bol su ve yürüyüşü arttırdım 10 günde düzeldi.
Rabiaacaaa Ben 14. Haftadayım alt değerim gittikçe yükseldi en son bugün baktırdım 120 çıktı alt değerim. Ast değerim normaldi o da yükselmiş. Doktorum dahiliyeye gidip kontrol olmam gerektiğini söyledi
hellomami Rabiaacaaa bende 20. Haftayım hiç bi şeyim yok Allah a şükür ama degerleriö yüksek dahiliyeye gittim salıya kadar takp edicekler tekrar bakılcak degerime alt 120 ast 67
tarihcianne Benimde 16. Haftadan sonra yükselmişti ALT özellikle. Çok kusmaya bağlı da oluyor demişti doktor. Ağrı kesici veya aldığınız takviyelerden bile yükselir. Bulantı ve kaşıntı yoksa korkmayın.
Rabiaacaaa tarihcianne Ben gebeliğimi 5. Haftada öğrendim o zaman da yüksek çıkmıştı biraz ama herhangi bi ilaç takviye vs kullanmıyodum hala kullanmıyorum ama ona rağmen yükseliyo. Dahiliyeye gidip kontrol ettiricem inşallah sorun çıkmaz
tarihcianne hellomami demir ilaçları da yapıyor. Benim 1-2 ay sonra düzene girdi tekrar. Benimki çok kusmaya bağlıydı.
Bahrr hellomami evet doktorum önerdi ağır şeyler yemedim genelde salata tarzı beslendim şükür düzeldi. İnternette çok şey yazıyor yükselince şöyle olur böyle olur diye onları okuyup aklınızı karıştırmayın. Düzelir inşallah
hellomami Bahrr bi arkadasıma doktor takip edilip düşmezse deger zehirlenme yapar bebege almak zorunda kalırız demiş nasıl korkuyorum Rabbim kimseye yasatmasın🤲🏻
Kubra_05 Doktorum bana bol su ve süt iç dedi. Yeşilliği çok tüket dedi ve demir ilacı ve d vitaminini bıraktım düzeldi. Siz de böyle bi deneyin.