Serpil_yayla 15+3 günlük oldum hala delı gibi midem bulanıp yanıyor hıc bırsey yıyemıyorum varmı böyle olanlar. Çok zor geçiyor benim artık ağlamak istiyorum hiç bileyden zevk almıyorum çok kötüyüm kızlar napcam ben☹️☹️
ozlmm123 Serpil_yayla ben neredeyse 22 haftada falan geçti diyebilirim en az 10 kez kusuyordum nefes alamıyordum dayanamıyorum diye ağlıyordum artık ve 2 hamileliğim ilkinde de böyleydi ama bu daha fenaydı asla haplar işe yaramamıştı 3 tane değiştirdik ama fayda etmedi
selinsmother Serpil_yayla canım 31+3 olcam hala günde 2-3 kere kusuyorum malesef geçmeyince geçmiyor inşallah geçer
Serpil_yayla ozlmm123 bnımde ikinci gebelık ilkınde kötüydüm ama bu çok başka birsey nefesim kesılıyor mide yanmasından
Yenibiranne01 13 haftalıgız bizdede durum aynı malesef sabah acı su aksamdan geceye kadarda 10 defa kusuyorum nerdeyse senınle aynı durumdayım hıcbırsey yıyemıyorum su dahi içemıyorum ınsallah bır an once gecer