Kızlar sezeryan olalı 10 gün oldu dün akşam dikişlerimden sızıntı oldu doktora gittim doktor dikişlerimi sıktı içinden sıvıyı akıttı ama tabi hala gelmeye devam ediyor antibiyotik verdi ve batikonla temizle dedi bu durumu yaşayan varmı korkuyorum birşey olur diye