Bebeğim kuvozdeyken devlet hastanesi molfix kullanmış 21 gün hep pişik olmuş mecbur başka bez aldim sleppy natural kullaniyorum 21 aydır ilk 6 ay hiç birsey yoktu daha sonra ek gıdaya geçince pişik vs olmaya başladı zaten şuan da oluyor ama bezle alakalı değil yediklerinden bide 5 nodan itibaren külot bez kullaniyorum büyük rahatlık çünkü bezlenmek istemiyorlar ayaktayken bile rahatlıkla giydirebiliyorum cirtli bez hep sızdırma yapıyor