Allahkahretmesin1 Ipek_2017 benimki temizliğine çok önem verir ben onun kadar değilim mesela eline en ufak bir şey değdiğinde hemen gider ellerini falan yıkar sürekli parfüm kullanır deodorant pek kullanmazdı onu da birkaç defa uyardım sürekli kullanıyor artık
Ebrarkubra Ipek_2017 tabiki de kendi yapıyor neden söyleyeyim öz bakımını bilecek zekaya ve eğitime sahip çok şükür🤣🤣
babyandmomyy Ipek_2017 benim eşim de her akşam duşunu alır evde giydiği yatarken giydiği disarda giydiği hepsi ayrıdır dışarda giydikleriyke evde asla duramaz bazen de bu kadar detaycı olması beni rahatsız ediyor 😁😁
handeserdes Ipek_2017 bence kişilik meselesi. eşim kendi öz bakımını tam tamına yerine getirir ben bir şey söylemem. ama mesela bazen tırnaklarını ihmal ediyor kısaltıp törpülemeyi. bir o konuda uyarırım. var işte herkesin fazla eksik yanı. bizi de onlara sorsak kim bilir neler anlatırlar :)
AlmilaninAnnesiii Ipek_2017 Kocam rutin bakımlarını kendisi yapar aksine ben güzellik merkezlerine para dökmez evde kendim hallederken herşeyi, kendisi güzellik merkezlerinden çıkmaz öyle bı adam kendisi seviyor napsin 😊
mucizem___ Ipek_2017 ben demem kendisi gelir duşa girmesi gerekiyorsa girer gerekmiyorsa zaten abdest alır yıkar elini ayagını üstünü cıkarır deodorant parfüm konusuna benden daha cok düşkün Allah nazar deydirmesin
hayalperest2310 Ipek_2017 benim eşim çok titiz ben sadece hamilelikte sigarasına takıldım halbuki fırçalarda ama ne bilim sanki hep sigara kokusu kokuyo onun haricinde benden titiz o aksine benden şikayetçi kendime bakmıyorum diye 😂😂😂
Eminerd Ipek_2017 eve gelir çoraplarına varıncaya kadar değiştirir elini yüzünü yıkar gelir oturur dışarı çıkarken parfümünü dedorantını kendi sürer dişlerini fırçalar asla bişey demem
MadameHappy34 Ipek_2017 Eve gelir,direk banyo iş elbiseleri ile salona bile geçmez,annemin evindeysem bile önce üzerini değiştirir duş alır,sadece sakal kesmeme takıntısı var :)) 40 kez derim..
Ozge56 Ipek_2017 eşim dişlerine çok iyi bakar sigarada kullanmaz parfum kişisel bakım benden daha iyi bakar utüsüz bişi asla giydirmem ben zaten hep böyleydi zaten
Meliysaa melek79 Yok evdede çok dikkat ederim temizimdir ama bazen o pantolonla çorabı çıkarmadan uyumak çok rahat geliyor. Pijamamla bakkala gidip eve gelince onunla yatabiliyorsam,pantolonla dışarıdan gelince yatmamda aynı şey gibi 😀Çamurda pislikte yuvarlanmıyoruz ya