Afedersiniz ama eşlerinize sürekli siz mi deodorant sık , losyon kullan , dişini fırçala , eve gelince üstünü değiştir pijamalarını giy vs diye uyarıyosunuz ? Yoksa bunları kendi kendine mi yapıyolar. Ben hamilelikten mi nedir takıntı haline getirdim .