Selcanozkoc0 39 + 5 bir şekilde sancı yok ağrı yok gayet normal bir şekilde yaşamımı sürdürüyorum devam ediyorum ama hiç doğum belirtisi yok beklemeli miyim yoksa doktora mı gitmeliyim
Byza-clk Selcanozkoc0 40+5 te doğum yaptım canım bebeginde suyu fln iyiyse biraz daha bekleyebilirsin
Selcanozkoc0 Reyyan04 eşim şimdi kalk doktora gidelim diyor ama bilmiyorum kendi sancımı beklemek istiyorum bir yandan da hani riske atmak istemiyorum doğum hamilelik gibi şeyler hani ihmal edilmemeli
Asyos34 Selcanozkoc0 eşine uyma canım bırak kendi kendine ila ki bir hareketlılık olucak içerde kalması köyü bısey değil daha çok gelişiyor
Reyyan04 Selcanozkoc0 valla edilmemeli ama erken gittindemi suni sancı veriyorlar onun bir zamanı var ve o zaman gelince durmaz gelir inşallah