Merhaba kızlar depremde kaçarken ayağım kaydı ve o günden beri belimde ağrı oluştu . yürütmeyecek kadar ağrıyor belim basamıyorum. İki doktora göründüm ikiside hamilelik ile ilgili değil bel fıtığı oluşmuş olabilir dedi. İlaç kullanamıyorum malum. Evde ne yapabilirim sizce biraz hafiflemesi için?