Tugceeeeeee1 bence beşiğin içine böyle şeyler koymayın. Beşik ölümlerini artırıyor. Beşikte hiç bişey olmamalı. Çarşafı lastikli bebeğin çekip çıkaramayacağı şekilde olmalı. Zamanla elleriyle tutup suratlarına çekiyorlar ne varsa. Yüzleri kapanıyor. Sonra da geri çekmeyi bilmedikleri için sıkıntı. Allah korusun görmezsek. Gündüz kızımın üzerini örtüyorum mesela yattığı yerde. Elleriyle tutup suratına çekip kapatıyor yüzünü. Geride açamıyor yüzünden. Çok tehlikeli. Beşiğinde hiç bişey yok o yüzden. Biraz daha büyüyüp artık yüzüne gelen şeyi elleriyle çekmeyi öğrenince olabilir. Yine de siz bilirsiniz