Beyzagzn kız daha o kilo almaz ki son ilk 3 ay kanından besleniyor ve organları oluşuyor şuan yediklerin sana depo olur sonrada bebiş büyüyünce anne depolarını (vitaminlerini)boşaltır.sende güzel beslenirsen kan değerlerin vitaminlerin düşmez ve sağlıklı gebelik geçirirsin,ha bu arada su iç bol bol kabızlık için en 2 lt çünkü ilk aylar herkes kabız olur zaten bağırsak hareketleri yavaşlar