Slm kizlar öncelikle Allah herkesin bebisini sağ salim kucağına almayı nasip etsin .ben yeni anne olanlardanım doğum ücreti hakkında bilgisi olan bilgi verebilir mi ? Ev hanımıyım eşim SSK li nasıl oluyor ödeme başvurusu ? Nerden alınıyor? Ve kaç TL ?
Şimdiden çok teşekkür ederim 🙏♥️