İlk gebeligimde 3 santim acilmam vardı durdurmak için bir hafta hastanede yattım.hastaneden çıkınca iki gün sonra doğuma gittim normal doğum oldu ama kuveze falan alınmadı 2kilo60gram doğdu doktor normalde kuveze alırdım ama 60 gramla kurtardı dedi ertesi gün taburcu etti hiç bir sıkıntımız yoktu çok şükür şuanda kocaman oldu 6 yaşında