duyguozbayrakci Benim bebeğimde de lizensefali ve hidrosefali var.22 haftada ogrendik.Amniyosentez, fetal mr hepsi yaoildı ve kesinlesti.Lizensefalide beyin düz kıvrımlar olusmamış oluyor.Kıvrımlar oluşmayınca beyinde hiçbir bilgi vs alışverişi olmuyor.Benim bebeğimde ön kısımda hafifte olsa kivrım var fakat arka kısimda hic yok.2 ventikul de cok fazla sıvı var 40 küsürlerde.Dr lizensefalili bebekler anne karninda öle bilir,doğar doğmaz ölebilir,felcli doğabilir,yaşasabile 5-10 yaşına kadar nadiren yaşayabilir,yüz anomalisiyle doğabilir vs vs dedi.35+5 haftalık olduk cok şukur hareketleri var,yüz anomalisi yok fakat doğduğunda bizi neler beklihor ne kadar hasarlı doğacak bilemiyoruz.şuan lizensefali ve hidrosefali haricinde baska bir problemimiz yok.kilo ve vucut gelisimi iyi ama beyin gelisimi malesef.