Ayseseyittem yani yaşamayan yoktur.. şimdi ağrısını çeken olarak yazıyorum. Bugün bel ve kuyruk sökümü ağrısı ile güne merhaba dedim dün belki yel ağrısı gibi boşluk ağrısı ile merahaba 29 haftadayım her geçen gün artıyor ağrılar ki benim hamilelik şükürler olsun çok rahattı vücudumuz artık yeni bir canlıyı kendine adapte ederken çok yoruluyor