Aleley ooo 3 sene dile kolay valla maşallah bide bn 1 seneyi fazla sanardm işte Kurban olduğum Allah verdi mi veriyor yada buda belki bnm imtihannm 🤔
Adetm nezanm gecikse acaba diyorum yada tamm bu sefer oldu diyorm bkleys hüzün stres sonu da hüsran belki de bu yuzdndr ama artk takmamaya çalışacağım bidahaki hamileliym haberini bnden de duyarsn 🥰😄