Ozy ya hala anlamıyorum nasıl hissetmiyorsunuz🤔
Benim ilk gebeliğin olmasına rağmen 16. Haftadan beri hissediyorum ve şuan 23-4 günlük hamileyim artık gözle de görülebiliyor kızımın hareketleri helede babasının sesini duyunca sanki karnımda deprem oluyo dıştan da gayet net gözüküyor