Kedigiller 39 haftalık hamileyim bugın çatı muayenesi yapıldı, açılmam olmadığı gibi çatın cok dar normal doğumda bebek oksijensiz kalabilir cıkamazsa dedi. Çatısı dar olanlar ne düşünüyorsunuz ne yaptınız?
Sinem_45 Kedigiller Kuzum benim arkadaşımın da öyleydi 2 hamileliğinde de aynısını dediler ona ve sezaryen oldu sonrasında