Merhabalar aşılama yöntemi ile hamileyim tam 3 hafta önce çatlatma oldu ve geçen hafta testim pozitif çıktı dün kese için gittim kesenin yerini beğenmedi doktor ortada değil rahim içinde köşede içeri doğru büyürse sorun yok falan dedi ama peş peşe beta HCG yükselişine bakıldı çok güzel yükseldi kese rahim içine buyurmu gebelik yeni diyemi böyle sizce üç haftalık catlatmaya gore