Mucizem1207 Bu gece aynı bedende son gün yarın kızıma kavuşuyorum günüm geçti belirti olmayınca sezeryana karar verdi doktor heycan stres karışık duygular içindeyim dua edin kızlar 🙏🥹
Seherak Mucizem1207 sağlıkla atlatın kavuşun bebeğinize inş bende sezeryan 25 günüm var bekliyorum sürpriz olmazsa 🌸🤲🏻
ozozoz Mucizem1207 Ah canım aynı durumdayız ben de yarın kızıma kavuşuyorum 🌸 Sabah sezaryen olacağım. Hayırlısıyla sağlıkla kavuşalım inşallah 😊
Ozlm_31 Mucizem1207 sağlıcakla kucağınıza almak nasip olsun kolay bir şekilde inşallah bana da dua eder misinz dogum sırasında tup bebek transferi oldum 5.gunumdeym rabbim bize de nasip etsin
Mucizem1207 Ozlm_31 amin inşallah 🙏 Rabbim hayırlı sağlıklı bir şekilde sanada nasip etsin inşallah 🙏😌
Dolphin16 Mucizem1207 Allah yardımcın olsun cnm 🤲 Allahım sağlıklı şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲
Mucizem1207 ozozoz hayırlı olsun canım evet yaptım ama sezeryan ağrıları kötü ya ama kızımı görmek yetiyor 🙏🥰
YLD_95 Mucizem1207 Maşallah ne mutlu Allah analı babalı büyütsün 😊🧿 amiiiiin bizlerde zamanı geldiğinde inşallah sağlıkla kucaklayalim bebeklerimizi 🤲🏻🌺😊