Zeliha70
20 haftalık olduk ama hala bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum.Acaba normal mi ?
Sultannnnn
Ben 19 haftalıkken belli belirsiz hissetmeye başladım. Doktora sordum normal mi diye. 2. Hamileliğim ilkinde bile 18 de hissetmiştim. Bu kadar hissetmen bile çok iyi. Henüz çok küçük daha erken merak etme demişti.
kizannesii
Normal canım
Candan
Bende 21 haftalik hamileyim birkac gündür hissediyorum
Annesininoglusu
18 haftalığız ama ben günde birkaç kez hareketlilik hissediyorum. Çok zayıf olduğumdan galiba... Doktor 20.haftadan itibaren kıpırtı şeklinde hafif hafif hissetmeye başlayacağımı söylemişti, ama kişiden kişiye değişiyor. Ayrıca erkek bebekler daha erken hissedilirmiş onun da etkisi olabilir. Biraz daha bekle bu haftalarda mutlaka hissetmeye başlarsın 🙏🏼