Kizlar merhaba ben 15 haftalik hamileyim eltim ise 12 haftalik eltimle muhabbet ediyorduk bi zamn snra seker yuklemesi yapiliyomus seker orani fazlaysa diyet yaptriliyomus diye soyledim eltime kayin validem gereksiz seyler hic kimse de tavsiye etmiyo yaptirmayi ne gereke var, bizim zamanimizda hic bise yoktu gayet de iki iyi cocuklarimz oldu filan dedi bana ben olaana soyluyorum dedim sacma span seyler dedi bebegi riske sokuyosunuz filan die cvp verdi daha bse demedim sizce seker yuklemesi yapilmali mi yoksa kayin valodemn dedi gbi Sacmaaa😏 mı 😑🤔🤦♀️