Kubroli Kızlar 10 haftalık hamileyim tüp bebek transfer sonrası gebelik günde yarım saat yürüyüş yapıyorum sizce bi zararı var mıdır sizler ne zaman başladınız yürüyüşlere
asyasemin Bence doktorunuza danışın. Belki iyi gelir belki de dinlenmeniz gerekir bunu burda kimse bilemez hele de tüp bebekmiş riske atmayın sizi baştan beri takip eden dr bilir
hulyaakgn34- İlk 3 ay pek önerilmiyor 2. Trimesterda 14. Haftadan sonra yavaş yavaş doktorunuzun yine izini ile başlaya bilirsiniz yürüyüş gebelik platesi yoga bunları yapabilirsiniz ama şuan 10 hafta için biraz riskli olabilir