Nrhnonaldrm Sizce Lina ismi nasıl çevresinde Lina isimli minikleri olan var mı karakterleri nasıldır ?
alangoya_ Nrhnonaldrm çok güzel isim ama her yer lina luna asel arya alya aden doldu bir özelliği kalmadı gibi bilemiyorum hoş gelmiyor artık bana bu isimler
Nrhnonaldrm Prenses34_annesi Evet güzel bir isim bana ilk başta farkli gelmisti cevremde Lina ismi olmayinca simdi bende alistim bu isme 😊