Nurr2203
Tabiki içe bilirsin, meyveli diyilde ben sadesini içiyorum hamileliğim boyuncada içtim şimdi 9 aylık hamileyim aksine faydası var, hazımsızlığa, gaz çıkarmaya yardımcı
İnternette de araştır faydaları var günde 1 şişeyi geçmeyecek ölçüde içebilirsin