Sd97 yarın nöbetçi bulup hemen alayım çok kötüyüm bugün bide burun tıkanıklığı ve akıntısı başladı ama çok yoğun. Hiç bu kadar agır hasta olmamıştım hiç iyileşmryeceğim gibime geliyor. Bitkisel şeyler yapıyorum evde limonlu ballı sular ıhlamur falan ama inşallah iyi gelir yarın öbür gün toparlarım. Size de geçmiş olsun buarada