Baby___00 Merhaba kızlar 4 gün önce acilde kan testi yaptırdım 2.30 çıktı yarın regl günüm bugün ilk idrarla erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı kaset testte hayelet gibi gözüktü sizce ne yapmalıyım :(( 
Baby___00 Baby___00 bu prodoctor yeni çıkmış C-C olanlar kontrol çizgisi T1 T2 T3 T4 kaç haftalık olduğunu gösteriyormuş pozitif çıkınca
Hzzz Baby___00 regli gününüz 1 gün geçsin bekleyebilirseniz 2 3 gün gecsin kan testi verin mesela yarın gitmeyin adetiniz mutlaka geçsin öyle kan testi verin rabbim gönlünüze göre versin
Baby___00 MeRvE3092 evet yeni çıkmış prodoctorun daha hassasmış ve haftalığını ölçüyormuş eğer doğruysa bende 2 buçuk 3 haftalık çıkardı bakalım