Gmzekya ayni dert bende var benim kuaförüm annemlerin orda oraya alistim aramda bir durak var 8 10 dk taksiyle oda metrbs daha yakın 3 keredir gidiyorum annmlerin oraya bir turlu kuaföre gtmek nasip olmadi son zamanlarda bu semttede sevdgm asina oldgm bir.kuafor yok uc dirt tane var onda da erkk var ben kapaliyim esim kas biyiga zor.gonderiyor beni keser ağda icin gtsem zaten.erkk grmzde ben de rahat edemem kaldm boyle bi kere jilete vurdm.daha da vurmk istemyrm cuma gidicktm yine yalan oldu gidemicm galiba 😂 sen neyle aliyorsn canm tuy dokucu aklma geldi ama biseyler duymstm.onnla alakali kimyasl vs diye