Armess_loya Pembesarelle2 Allah kavuştursun toprağım insanın eli kolu oluyor telefon 🥺. Telefonsuz zamanlar nasıldı acaba🤔 hadi biri nostalji zamanlar diye post açsın 😬 telefon teknoloji olmayan zamanlar siz ne yapardınız diye🙃 Ben açamam keyfim yok🤣😂😂
Pembesarelle2 Armess_loya Bencede yaa biri açsın 🤣 Aminnn kuzum Allah razı olsun Ahh o günler eminim ki çok daha güzel çok daha verimli geçmiştir